inloggen bij Toets
Hulp bij wachtwoord
Geen account?
Home / Artikelen

De hofleverancier

- 28 september 2011

De nationale luchthaven geniet de ‘eer’ het bedrijf te zijn waarvoor de meeste m.e.r.-procedures zijn doorlopen. Sinds de introductie van m.e.r. zijn er ongeveer tien procedures voor de luchthaven Schiphol geweest: korte en ook heel omvangrijke procedures. Gewone MER-en, I-MER-en, A-MER-en, U-MER-en en overlegtafels volgden elkaar in hoog tempo op. Terugblikkend op de afgelopen 18 jaar, willen we de volgende vragen beantwoorden. Waren zij nuttig of niet en hoe kwam dat? Hoe belangrijk is goede kwaliteitsborging van kennis in complexe en emotionele dossiers zoals Schiphol, zodat besluiten geloofwaardig en objectief zijn? Zijn de wettelijke procedurele vereisten voor inspraak daarbij voldoende?

Reacties

x Met het invullen van dit formulier geef je Toets en relaties toestemming om je informatie toe te sturen over zijn producten, dienstverlening en gerelateerde zaken. Akkoord
Toets ©2025. All rights reserved.

Deze website maakt gebruik van cookies. Meer informatie AccepterenWeigeren